Die wordt omgezet in warmte.
tinus1969
10 maanden geleden
De bewegingsenergie van de rijdende fiets met fietser (en bagage) wordt in de remmen omgezet in warmte-energie.

Die warmte-energie wordt vrrvolgens overgedragen aan de omgevingslucht.

Je zou een fiets dus kunnen zien als een vorm van stadsverwarming... ;-)
Cryofiel
10 maanden geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een week geleden
En we hebben al warmte teveel.... ! klimaatverandering! Fietsen is dus slecht voor het milieu. We zouden het moeten cancelen.
(Of overdrijf ik nu ?) ;-)